2014. június 3., kedd

Amiről most beszélek ...

Nemrég ebben az internetes naplóban írtam egy bejegyzést arról, hogy mi is ennek az üzletnek és életformának a lényege, amelyről itt beszélek. Mivel azóta változott, sokkal jobb lett az egész üzleti elképzelése a cégnek, úgy érzem frissítésekre szorul a bejegyzés. A továbbiakban az eredeti bejegyzést is közlöm, a megfelelő helyeken kiegészítve a megfelelő friss információkkal és esetleges (az érthetőség szempontjából fontos) javításokkal, újrafogalmazásokkal. (A friss információk vastag dőlt betűvel vannak kiemelve)

Milyen céget képviselek?
- A Biocom elnevezésű cégnek vagyok a független terméktanácsadója és forgalmazója.

Milyen termékei vannak?
- A cégnek széles választékú terméklistája van, a háztartásban használható termékektől, a kozmetikumokon és táplálékkiegészítőkön keresztül, a spórolást elősegítő termékekig el. Ezek szinte mindegyike natúr alapanyagokból készült és nem csak környezetkímélő, hanem környezetbarát is, ugyanakkor támogatják az egészséges életmódot is. Példának okáért van fluormentes fogkrém, amely nem mérgezi az idegeket, foszfátmentes mosószer, amely nem mérgezi a környezetet, valamint van olyan mágneses golyó, amely segítségével a mosógépből elhagyható a kémiai vízlágyító és csökkenthető a mosószer használat, ezzel csökkentve a környezetre gyakorolt negatív hatásokat, valamint a vásárlásra fordított pénz összegét (azaz spórolni lehet vele). Hasonló elven működő termék létezik az autókhoz és gázkazánokhoz is, amely segítségével szilárd üzemanyag esetén 10%, folyékon üzemanyag esetén 20% fogyasztáscsökkenés érhető el, mindez a teljesítményük növelése és a káros gázkibocsájtás csökkentése mellett. Az egyik legfontosabb termék, amelyre felhívnám a figyelmet, az a víztisztító, amely véleményem szerint egyetlen háztartásból sem hiányozhat, mert az egyik legfőbb egészségmegőrzési forrást biztosítja, a tiszta vizet. Miért fontos a tiszta víz? Az ember testének kb. 70%-át víz alkotja. Tehát elmondhatjuk, hogy ez az egyik legfőbb alkotóelemünk, tehát azok vagyunk amit megiszunk. A víznek oldószer szerepe van a szervezetben, s mint ilyen a méregtelenítésben és anyagcserében fontos szerepe van. Azon a tényen kívül, hogy a nagyon fejlett technikát felhasználó készülék kiszűri a vízből a szennyeződések és szervetlen ásványanyagok 99%-át, így tiszta vizet állít elő, ezzel segítve az egészséges vízfogyasztást, elérhető áron kapható, a kereskedelemben alkalmazott árak töredékéért állítja elő az ivóvizet, jelentős összegeket spórolva meg ezzel nekünk, ugyanakkor a környezetre gyakorolt negatív hatást is csökkenti a kidobott pillepalackszám csökkentése által.

Mit csinálok én?
- Mint már említettem, a cég független terméktanácsadója, fogyasztója és forgalmazója vagyok. Ezenkívül az időm nagyon nagy részét hálózatépítéssel töltöm, azaz egy saját fogyasztói és forgalmazói csoport kiépítésével foglalkozom. Ezenkívül a saját életem építésével is foglalkozom, a céggel való kapcsolatba kerülésem óta rengeteg információval és személyiségjeggyel gazdagodtam.

Hogyan lesz mindebből pénzbeli és nemcsak ilyen jellegű jövedelem?
- Ezeknek a termékeknek nemcsak forgalmazója vagyok, hanem fogyasztója is, azaz a háztartásomban található olyan termékeket, amelyek ebben az üzletben is megtalálhatóak, lecseréltem az itt találhatóakra, tehát boltcserét hajtottam végre, nem adok ki több pénzt mint eddig, sőt ezeket a minőségi, tömény termékeket, amelyek teljes áron is biztosítják a spórolás lehetőségét, mint csatlakozott munkatárs,  nagykereskedelmi áron vásárolhatom meg, így legalább 20%-al (a maximum árkedvezmény 47%) még többet spórolok. Pénzben mérhető spórolás ez, viszont van pénzben nem mérhető része is, azzal hogy egészségbarát termékeket használok, megelőzöm a további egészségmegőrző kiadásokat, mint például az orvosi díjakat.
- Mivel nagykereskedelmi áron vásárolom a termékeket, ha valakinek továbbadom azokat kiskereskedelmi áron, akkor pénzben kifejezhető, kézzel fogható nyereségem keletkezik a nagykereskedelmi ár és kiskereskedelmi ár különbségéből (minél felsőbb szintre kerülök annál olcsóbban vásárolom a termékeket, tehát nagyobb az árrés, ha továbbadom azokat valakinek).
- A harmadik jövedelmi forma, és egyben a legnagyobb, az a hálózatépítés, ami azt jelenti, hogy megmutatom másoknak is ezt az üzleti lehetőséget és akit érdekel azt csatlakoztatom a Biocom hálózatba és vásárlásai után megkapom az ő szintje és az én szintem közötti különbségnek megfelelő összeget. Például ha csatlakoztatom Juditot, ő automatikusan az I. szintre kerül és 20% kedvezménnyel fogja megvásárolni a termékeket. Tegyük fel, hogy én IIII. szinten vagyok, az I. és II. szint között a különbség 5%, a II. és III. szint közt újabb 5%, a III. és IIII. szint közt pedig 4%, tehát Judit után megkapom az általa vásárolt termékek kiskereskedelmi árának a 14(+1)%-át. Ugyanilyen logikát követve minden általam csatlakoztatott munkatárs után és azok után akiket ők csatlakoztattak megkapom a szintkülönbségnek megfelelő összeget. Újabb példa: van egy III. szinten levő munkatársam, nevezzük Palinak, akinek van egy II. szinten levő munkatársa, Kinga. Kingának van egy frissen csatlakoztatott munkatársa, Endre. A csoport vásárlásai után a következő összegek fizetődnek ki: Kingának: 5(+1)% Endre vásárlásai után (I. és II. szint közötti különbség). Palinak: 5% a Kinga vásárlásai után (II. és III. szint között) és 5% az Endre vásárlásai után (II. és III. szint között; az I. és II. szint közöttit már Kinga megkapta). Nekem: 4% Pali vásárlásai után (III. és IIII. szint között), 4% Kinga vásárlásai után (III. és IIII. szint között, a II. és III. szint közöttit már megkapta Pali), 4% Endre vásárlásai után (III. és IIII. szint között, a II. és III. szint közöttit már megkapta Pali, valamint az I. és II. szint közöttit megkapta Kinga). Tudom, kicsit bonyolultnak látszik, szerencsére nem mi kell ezt kiszámoljuk, a Biocom rendszer automatikusan kiszámolja ezeket. Visszatérve a kifizetésekre, a zárójelben levő egy százalékot (hálózatépítői jutalék) csak az kapja meg akinek frissen csatlakoztatott munkatársa van. Tehát a fenti két esetben Kinga és én. Ezenkívül a frissen csatlakozott munkatársak havi vásárlása után keletkező pontértéknek megfelelően, minden pont után kb. 1 lej ( 63Ft / 0,22 € ) jutalékot kap. Minden terméknek pontértéke (PÉ) van. 1 pont az körülbelül 4 lej (250 Ft / 0,90 €) értékü vásárlásnak felel meg. Mivel a csatlakozásnál automatikusan a minimum 100 pont forgalom követelmény a frissen csatlakozott munkatárs számláján, a minimum jutalék amit a szponzor (így hívják azt az embert akihez csatlakozol) kézhez kap 100 lej. Mivel az új csatlakozási szabályzat szerint nem kötelező csak egy termék vásárlása a csatlakozáshoz, ennek a jutalékformának a minimuma annak a bizonyos terméknek a pontszáma. Endrének Kinga lenne a szponzora, Kingának Pali, Palinak és Juditnak meg én. A kezdeti szintek száma 6, ezután jönnek a Hálózatvezetői, Ágvezetői és Hálózatigazgatói szintek a nekik megfelelő plusz jutalékokkal.

Hogyan müködik a hálózatépítés? 
1. szint: Megmutatom valakinek az üzletet és csatlakoztatom őt a hálózathoz (szponzorálom).
2. szint: Segítek neki megmutatni az üzletet és megtanítom, hogyan mutathatja meg önállóan ő is másnak (megtanítom szponzorálni).
3. szint: Megtanítom őt tanítani másokat (megtanítom tanítani a szponzorálást).
A 3. szint után már tulajdonképpen megduplázódtam, mert már van egy munkatársam aki önálló, tehát már ketten végezzük a munkát.
- Ha mindenki csak kettőt szponzorál, beleértve engem is akkor a 3. szinten már 14 főből álló csoportom van (én szponzorálok két ember, ők is kettőt- kettőt, akik szintén kettőt fejenként; 2+4(2x2)+8(4x2)).
- Ha csak egy emberrel többet szponzorál mindenki, akkor a 3. szinten már 39 főből álló csoportom van (3+9(3x3)+27(9x3)).
- 5 ember szponzorálása esetén ugyanez a csoport 155 tagot fog számolni (5+25(5x5)+125(25x5)).
+ 3 ember szponzorálásával a csoport létszáma 141 taggal növekedett ugyanazon a szinten. Sokan azt gondolják, hogy a hálózatépítés rengeteg ember megkeresésével jár, miközben csakis 4-5 komoly ember megtalálásával hatalmas hálózatot és egyben jövedelmet lehet építeni.

Hogyan lehet csatlakozni?
- A csatlakozás feltétele egy regisztrációs díj kifizetése, valamint 100 PÉ megvásárlása egyetlen alkalommal, ezt két módon lehet megtenni: a cég honlapján regisztrálva és vásárolva 100 PÉ-re, ami körülbelül 600 RON (37500 Ft / 135 €) összegbe kerül, vagy megvásárolva egy regisztrációs csomagot (regisztrációs szám (150 RON / 9350 Ft / 35 €) + különböző termékek (100 PÉ menyiségben)) valamelyik lerakatnál vagy a cég honlapján. Ennek az ára 600 RON (37500 Ft / 135 €). A csomagban található regisztrációs számmal a cég honlapján lehet regisztrálni. A regisztráció fenntartásának a feltétele az, hogy egy év leforgása alatt legalább 1PÉ-re vásároljunk. Azaz ha a legutolsó vásárlás például 2013 októberben történt, akkor 2014 októberében legkésőbb újra vásárolnunk kell. Ezt egy gyenge termékfogyasztó is egyszerűen megcsinálja. A változások nagy része ezt a területet érinti, azaz a csatlakozást. A csatlakozás feltétele egy bármilyen termék megvásárlása és néhány alapvető adat, többek közt a szponzor (az akihez csatlakozol) regisztrációs száma és egy email cím, megadása. Az email címre érkezik majd egy levél, amelyben levő linkre kattintva lehet érvényesíteni a taggá válást. Tehát a taggá válás ingyenes lett, ezért a regisztrációs csomag is megszűnik. Összegezve a fentieket az eddigi 600 RON (37500 Ft / 135 €) helyett most akár egy fogkrém árából (pár lejből, forintból vagy euróból) is megoldható a regisztrálás és a fogkrémet is megkapjuk melléje. :) Tagnak maradni továbbá is a fent leírtak szerint lehet, azaz egy év alatt egy termék megvásárlásával (amely legalább egy pontot ér).

Hogyan lehet felsőbb szintre kerülni (szintet lépni)?
- Minden szintlépésnek és kifizetésnek a feltétele a 200PÉ saját vásárlás megléte, ez az üzleti szándék komolyságának a mértéke. Saját vásárlás utáni visszatérítésnél továbbá nem feltétel a 200 PÉ megléte, de a csoportforgalom utáni jutalékok kifizetéséhez továbbra is szükséges a jelzésértékű saját 200PÉ megléte.
- A csoport vásárlásainak a PÉ-e a 6. szint eléréséig összeadódik a saját PÉ-el.
- II. szinthez csak a saját 200PÉ szükséges.
- III. szinthez a saját 200PÉ mellé szükséges még 300PÉ a csoportban is (összesen 500PÉ).
- IIII. szinthez a saját 200PÉ mellé szükséges 800PÉ csoportforgalom is (összesen 1000PÉ).
- V. szinthez a saját 200PÉ-en kívül 1800PÉ csoportforgalom szükséges (összesen 2000PÉ)
- VI. szinthez szükséges 4000PÉ, ezt 3 hónapban egymásután megcsinálva hálózatvezetői (HV) szintre lépünk, innentől kezdve a cég forgalmából is jutalékot kapunk évente egyszer.
- Visszaesni nem lehet a szinteken, de egy adott hónapban ha nincs meg a saját 200PÉ (nem minősülünk), akkor abban a hónapban nem kapunk jutalékot a csoportforgalom után, valamint nem kapunk vissza pénzt a saját vásárlásaink után (mindenki I. szintnek megfelelő áron vásárol, a különbözetet a vásárlást követő hónap 10.-éig adják vissza jutalék formájában). A már elért szintnek megfelelően kapunk visszatérítést az adott hónapban vásárolt termékeink után, ha megvan a saját 200PÉ, ha nincs.

Kapcsolat:
Csiszer Lóránt (pepino78@gmail.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése