2013. február 28., csütörtök

A fogyasztók rohannak a "Raspberry Ketone" fogyasztó pirulákért

A málna vegyületeit tartalmazó étrend-kiegészítő majdnem fellelhetetlen az üzletekben, miután egy népszerű TV-s orvos a TV show-jában "csodás" fogyasztó étrend kiegészítőnek deklarálja.  
Valójában, szerte Európában, a bio-élelmiszerüzletekben a raspberry ketone-t - málna kivonatot - kereső vevőkkel teltek meg; ez a termék a legújabb kutatások szerint a szervezetnek több zsírt segít elégetni.
Csupán öt nap alatt elért eredmények...
A málna ketonok azok a vegyületek, amelyek a málna jellegzetes aromáját adják. A fogyókúrázók számára azonban fontosabb, hogy a legújabb kutatások szerint ezek a vegyületek képesek a kilókat eltüntetni.
Lisa Lynn, aki vezető fogyás-szakértő és televíziós egészségügyi tanácsadó, a málna ketont szedő sok ügyfele hihetetlen fogyási eredményeket ért el csupán öt nap alatt.
Lynn a vegyületeket, mint "nagyon egészségest" írta le "bármilyen mellékhatás nélkül". Azt mondja, ezekkel a pirulákkal a szervezet "könnyebben tudja a zsírt elégetni". A málna keton az adiponektin, a zsírszövetben található hormon serkentésével éri ezt el, amely a zsír anyagcsere-képességet javítja.
A tanulmányok szerint a sovány emberek adiponektin szintje magasabb a túlsúlyosakénál. Ami fontosabb, a kutatók megegyeznek abban, hogy a hormon javítja az inzulin-érzékenységet, és segít a súlyszabályozásban.
A Dr. OZ Show
Kifogytak az üzletek a raspberry ketone-ból, a TV show után
"A kilók maguktól tűntek el"
Nagy Nikoletta, aki egy 28 éves budapesti vezető, azt állítja, több, mint 10 kilót adott le 4 hét alatt, azzal, hogy étkezés előtt naponta két kapszula málna ketont szed.
Nagy Nikoletta azt mondja, majdnem azonnal fogyni kezdett."Az első hét után 4 kilót fogytam — azt hittem, elromlott a mérlegem," mondja Nagy Nikoletta. " A kilók olyan gyorsan tűntek el, hogy ténylegesen izgatottan álltam minden reggel a mérlegre, hogy megnézzem, mennyivel többet fogytam."
Nagy Nikoletta a következőket mondta: "A Raspberry Ketone a leghatékonyabb fogyasztó termék, amit valaha is használt. Kipróbáltam más dolgokat is, de nem igazán vettem észre különbséget. A Raspberry Ketone Forte-val elért változás megdöbbentő. Olyan, mint a zsírleszívás üvegben," mondja Nagy Nikoletta nevetve.
Győri Dávid, aki 37 éves szekszárdi újságíró azt állítja, sikeres fogyást tapasztalt a raspberry ketone segítségével.
"A Raspberry Ketone csupán két heti szedése után 8 kilót fogytam, a pocakomról eltűnt sok zsírt is beleértve," mondja Győri Dávid. "Igazán el vagyok ragadtatva, a súlyom milyen gyorsan csökken. A farmer méretem is 36-osról 34-esre csökkent."
Eltűnik a boltok polcairól
Szabó Béla üzletvezető: "Hihetetlen, milyen sokan jönnek be, és a Raspberry Ketone-t keresik. Próbáljuk követni a dolgokat a megrendelésekkel, de valóban nehéz a helyzet."
Még olyan üzletek is elkezdték megrendelni, amelyek a terméket jellemzően nem készletezik.
Havasi Mária értékesítési tanácsadó: "Olyan sokan jönnek és akarják megvásárolni a Raspberry Ketone-t, hogy további készleteket kell rendelnünk." Az üzlete ezen a héten 200 további rendelést adott le. 
Az üzletekben kiárusították, a Raspberry Ketone az Interneten keresztül még megvásárolható
A Creation's Garden márkanévvel forgalomba hozott Raspberry Ketone with Rhodiola az üzletekben nem kapható, csakis a Biocom (Ökonet) hálózaton keresztül rendelhető meg.
Az én javaslatom: Kerüljék a legtöbb olcsó "raspberry ketone" terméket. A legtöbbjük Kínából és harmadik világbeli országból behozott olcsó utánzat. Ezek a rossz minőségű hamisítványok nem adnak ugyanolyan eredményeket, mint az Amerikában gyártott, gyógyszergyári minőségű tiszta Raspberry Ketone termékek.
A fogyasztók személyes véleménye és megbízható üzleti minősítések szerint, a Raspberry Ketone with Rhodiola tekinthető a leghatékonyabbnak és a legmegbízhatóbbnak, és a termék hatékonyságát és minőségét tanúsító laboratóriumi vizsgálatok is alátámasztják ezt.
Minden adag 200 mg málna ketont tartalmaz — amely a jelenleg kapható egyik legmagasabb és legtisztább koncentráció.

Hozzászólások:
Csak mert a testmozgás és a diétázás nálad működött, nem jelenti, hogy mindenkinél működni fog. Miért kell ítélkezned? Mi jogosít fel erre? 54 éves asszony vagyok, ízületi gondjaim vannak és a menopauzában vagyok. Tudod, mit érzek? Én megítéllek téged? A válasz mindkét kérdésre nem. Az ízületeim miatt nem tudok tornázni, és a férjemmel együtt kipróbáltam a 90 napos diétát. A férjem 22 kilót fogyott, én pedig 5 kilót fogytam. Tudod, mennyire csalódott voltam? És kérlek, ne szónokolj, hogy "egészségtelen étrend-kiegészítőket és bogyókat szedni". Ha a Raspberry Ketone Forte segítségével energikusnak érzem magam, és fogyok, akkor szedni fogom, nem érdekel, mit mondasz. Ezzel a termékkel úgy érzem magam, mint ahogyan évek óta nem sikerült. Törődj a magad dolgával, és hagyj élni másokat.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 1:22pm
Almási Krisztina 10x Zsuzsának ezért a hozzászólásért, annyira igaz
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 1:30pm
Miller Mihály Teljesen egyetértek ezzel, mindenkinek magának kell döntenie. Próbáltam fogyókúrákat, bringázni, satöbbi, de nem működtek nálam. Ezért fogok étrend-kiegészítőt rendelni, remélem nálam is ugyanúgy beválik, mint nálad.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 1:44pm
D Mari Óriási szavak, Zsuzsa! Teljesen egyetértek veled. Én is túl vagyok az 50-en és vannak egészségügyi problémáim, ezért egyáltalán nem tudok tornázni, és jóllehet, fogyókúráztam, nem tudtam megszabadulni a kilóktól. Én is kipróbáltam a Raspberry Ketone-t, és tényleg elégedett vagyok, két hónap alatt 12 kilót sikerült leadnom, és szerintem ez csodálatos.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 1:50pm
Sztem, csávók, a csodálatos drazsék keresése helyett inkább mozogjatok, sokkal jobb és egészségesebb!
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 2:23pm
J. László Először is, nem mindenki képes erre fizikailag, másodszor, minek olvasod ezt, ha egyáltalán nem értesz egyet?!
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 2:38pm
Hajas Márton Beszélj a magad nevében... És honnan tudsz olyan sokat arról, mi egészséges, és mi nem? Még valami – kipróbáltad a Raspberry Ketone-t, és tudod, hogyan működik? Hogy érzed magad? Mert én igen, és mondhatom, egész életemben nem éreztem magam ennyire energikusnak. És, igen, igenis szedem a Raspberry Ketone-t, és hála azért az energiának, amire a segítségével szert teszek, én is mozgok valamennyit. Tehát, a ketonok és a testmozgás kéz a kézben járhatnak.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 2:50pm
L. András Hé, László, egyetértek. A társadalom sokkal jobb lesz, ha abbahagyja a drazsék szedését és egészségesebben él, de, sztem, a lustaság a gond. És a gyógyszergyárak a drazsészedőknek köszönhetően bevételre tesznek szert.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 3:45pm
Horvát Sándor Nem nevezném csodának, július óta a Raspberry Ketone Forte szedésével 28 kilót adtam le. De én is mozogtam és visszafogtam a szénhidrátot, tehát nem csodát vártam, hanem segítséget arra nézve, mit tegyek. És igen, sokat fogytam, de nem nevezném csodának. Inkább zseniális pirulának.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 4:24pm
Tóth Petra Milyen márkát vettél? Mert olyan sokféle van, és nem tudom, melyik a leghatásosabb...
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 4:50pm
Horvát Sándor Raspberry Ketone Forte, és a cím: http://raspberryketonesforte.com . Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, és ahogyan a vevőszolgálatuk segített nekem. Ráadásul, ingyen szállították ki, és ha egynél többet veszel, pénzt is adnak vissza. Remélem, segítettem...
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 5:05pm
Tóth Petra Igen, Sándor, köszönöm:)
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 5:23pm
L. Erzsók Szedem a Raspberry Ketone-t és mellékhatások nélkül fogytam 8 kilót. Nem mentem a dokimhoz, hogy a véleményét kérjem, mert nem volt erre egészségügyi okom. De sztem ha terhes vagy, vagy pedig magas a vérnyomásod, vagy más gondod van, kérd ki az orvosod véleményét, hogy szte szedheted-e.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 5:51pm
Csányi Mari Köszi Erzsók, de sztem az a normális, ha mielőtt valamit beszedsz, megkérdezed a dokit, és akkor nem szükségesek az ilyen emlékeztetők. Azért lehetnek olyanok, akik nem tesznek így, és egy dolgot el kell mondanom az uilyeneknek: Gondókodjanak! A legfontosabb az egéssség, és ügyelni kell rá. És a dokid tudja a legjobban.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 6:11pm
Kaszás Kriszta Szia, kérdezhetek vmit? Nem vagyok terhes, de szoptatok, és kíváncsi vagyok, nem gond-e, ha szedem...
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 6:37pm
L. Erzsók Kaszás, az én bejegyzésem erről – szoptatsz, és nem vagy benne biztos, mit tegyél. Menj el az orvoshoz, és kérdezd meg, jóváhagyja-e.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 6:49pm
Orsós Mátyás Én mindig megkérdezem a dokimat, mielőtt étrend-kiegészítőket, vagy pirulákat szednék...mert Marinak igaza van – a dokid tudja a legjobban. Három hete szedem a Raspberry Ketone Forte-t és 7 kilót fogytam, de mielőtt elkezdtem, elmentem a háziorvoshoz, és azt mondta, ok, ha szedem.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 7:13pm
J. Zoltán Minden reggel 3 km-t futok, egészséges kajákat eszek, nem eszem rossz szénhidrátokat, nem dohányzom, de nem voltam képes attól a 10 kiló túlsúlyomtól megszabadulni. Aztán rátaláltam a Raspberry Ketone Forte-ra, és elhatároztam, semmi bajt nem okoz, ha kipróbálom. 2 hónapja szedem, és nem 10, hanem 12 kilót sikerült leadnom. Mostmár sokkal jobban érzem magam és nézek ki, és biztos vagyok benne, nem csak a mozgás és az egészséges kaják miatt van így. Néha segítségre van szükséged, és a Raspberry Ketone Forte segített nekem. És hihetetlenül energikusnak is éreztem magam. Csodálatos volt! sokkal magabiztosabbb vagyok, mint azelőtt.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 7:28pm
Jánosi Anna Igen, Zoltán, annyira igaz. Én is az edzésprogrammal kombinálva szedtem a Raspberry Ketone Forte-t, és az eredmény csodálatos! Három hónap alatt 16 kilót fogytam, és folyamatosan energikusnak éreztem magam. Most már nem szedem, de teljesen rendben vagyok, mert a gyomrom hozzászokott, hogy kevesebbet eszem, és habár már nem szedem a Raspberry Ketone Forte-t, megtartottam a súlyomat. Tényleg csodálatos termék!
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 7:40pm
Barna Margit Jó tudni, hogy nem lesz jojó hatás, ha abbahagyod...10x
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 7:57pm
Somos Norbi Egy ideje már szedem, és 7 kilót adtam le, de féltem, hogy visszaszedem, ha abbahagyom. Most nyugodt vagyok, hogy minden ok lesz.
Válasz
· Tetszik · február 27 at 8:37pm
J. Zoltán. Örülök, hogy tisztáztam ezt a kérdést.
Válasz
· Tetszik · február 27 időpont 8:43pm
(Forrás: consumersinn.com (módosítva - az eredeti cikk megtalálható a "Kapcsolódó" részben))   

Kapcsolódó:
Consumersinn.com (az eredeti cikk)
Málna keton (Raspberry Ketone with Rhodiola)
Karcsúsodjon velünk!

Kapcsolat:
Csiszer Lóránt (pepino78@gmail.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése