2012. augusztus 17., péntek

Bevezető

Az én üzletem egy hagyományos MLM üzlet. Hogy mi egy MLM üzlet és hogyan működik, azt a türelmetlenek megnézhetik és elolvashatják "A 45 másodperces prezentáció amely megváltoztatja az életed" című pár oldalas könyvből (link az írás végén, kérésre nyomtatott formában beszerzem), de a későbbiekben erről még lesz szó. Az anyacéget amely ellát termékekkel úgy hívják, hogy Ökonet, egy magyarországi cég, amely egészséges, környezetvédő, pénztárca kímélő termékeket forgalmaz. Miért szeretem a termékeit? Mert elősegítik az egészséges életmódot, természetes alapanyagokból készülnek, óvják a környezetemet (közeli és távoli), elősegítik egyes létszükségleti tárgyaink takarékosságát és teljesítménynövelését (autónál és kazánoknál az üzemanyag takarékosságot és teljesítménynövekedést, mosógépnél a mosószer takarékosságot és hatékonyságot). Miért szeretem az üzletem? Mert barátokat hozott az életembe, javított az életminőségemen, segít egészségesebben élni, megváltoztatta a világszemléletemet, szellemi fejlődéshez segített és nem utolsó sorban ... pénzt hoz a házhoz.

 A 45 másodperces bemutató amely megváltoztatja az életed:
- A könyv alapján készült bemutató (Microsoft Powerpoint bemutató - letölthető)
- A könyv PDF változatban (online böngészhető)
- A könyv PDF változatban (letölthető)

A cég:
Ökonet - a magyarországi anyacég
Econet - a székelyföldi központú társcég

Kapcsolat:
Csiszer Lóránt (pepino78@gmail.com)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése