10 kersekedő vagy 10 tanár?
- Miért buknak el gyakran az MLM üzletbe bekapcsolódó kereskedők?
- Miért jobb 10 tanárt szponzorálni, mint 10 kereskedőt?
- Egy profi kereskedő nagyszerű kincs lehet a hálózatodban, ha túljutott a Tíz Szalvéta bemutatón.
- Egy profi kereskedőt nem kell megtanítani eladni, de meg kell tanítani hogyan szponzoráljon és tanítson és így sikeres MLM szervezetet építsen.
Te + 1
Ha szponzorálsz valakit az még nem duplázódás. Bár a kezdeti egy ember helyett kettő van most, mégsem duplázódtál.
Kétszereződés
- Te szponzorálod Lacit.
- Megtanítod szponzorálni.
- Laci szponzorálja Attilát.
- Megtanítod Lacit, hogyan tanítson szponzorálni.
- Attila szponzorálja Katit.
- Ezt a három szint mélységet számíthatjuk kétszereződésnek.
Mi történik a "kereskedővel"?
- Megnézi a „termékbemutatót”, majd elkezd „őrült módon” eladni.
- Megtudja, hogy egyedül nem megy, ezért elkezd szponzorálni „viharos sebességgel”.
- Eljut odáig, hogy az emberei pont olyan gyorsan elkezdenek kihullani, mint ahogyan csatlakoztak, mert senki nem foglalkozik velük.
- A „kereskedő” elbátortalanodik, kihullik és talán vele együtt a szponzora is, aki nagy jövőt látott benne.
Mi történik a "tanárral"?
- Az MLM legtöbb sikeremberének nincs eladói gyakorlata.
- Lehet nem hivatásos tanárok, de hátterük fontos eleme volt a tanítás.
- A „tanár” megcsinálja és megtanítja másoknak is, hogyan érhetik el ugyanazt mint ő.
Hol tévedett a "kereskedő"?
- A „kereskedőnek” sikerül 130 embert beléptetnie.
- Minden munkatársa hozott fejenként 5 embert, azaz összesen 650 embert.
- A fenti csoport mérete 780 ember, akárcsak az első szalvetta bemutatónál.
- Melyik változat valósítható meg gyorsabban: találni 5 embert és megtanítani hogyan tanítsanak vagy ...
Mit tanítsál?
- Pontosan amit most én neked elmondok, a tíz szalvéta bemutatót.
- ... azt hogy 2x2=4
- ... azt hogy miért lehetnek sikertelenek az emberek
- ... azt, hogy az első szalvéta bemutató 780 emberére vetített megtartási arány miért jóval magasabb, mint az előbb tapasztaltnál
Tartsd az egyensúlyt!
Ha megértetted a Kereskedői Kudarc Szindrómát, attól még bátoríthatod munkatársaid, de ugyanakkor azt is hangsúlyozni kell, hogy FONTOS megtartanod az először szponzorált 5 embert és segíteni nekik az elindulásban.
Fontosabb a már szponzorált embereknek segíteni szponzorálni és tanítani őket, mint egy újabb embert szponzorálni.
Letölthető bemutató:
- Második szalvéta bemutató (Microsoft Powerpoint bemutató - letölthető)
Kapcsolat:
Csiszer Lóránt (pepino78@gmail.com)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése